Monday, June 29, 2009

今早起床,很想死。

因为昨天超晚才睡:(

为了读econs不得不牺牲睡眠!结果反而弄巧成拙:(

因为太累所以考试时脑子一片空白!!!~

天啊。。。

幸好这只是模拟考试。

***

Anw! It was hilarious this morning! Lol. I was laughing hard when i passed those teachers tt were wrapped in those plastic bags like a surgeon.. It's not because of their looks. It's wad they were doing tt's soo funny.
They were just standing there staring at us with those stern eyes as if they have microscopic eyes that can see if we have e virus. Wad's e use of standing there staring at us? I dun mean to be rude. But i really think it's a waste of time. Wad's e pt? Those who have illness can just pretend normal for awhile to pass them... So i really dun think it's efficient yea...

***

突然觉得好累。

不要叫我加油。不要可怜我。我讨厌这种感觉。

请做我的榜样,教教我如何找回自己。

我好像真的变了。

比起刚入校时嬉皮笑脸的神经婆, 现在脸上连微笑都觉得很吃力。

我一直问自己,为什么笑不出来?

却一直找不到答案。

感觉就好像没有理由快乐,

快乐不起来。

感觉好像被很多人放弃了。

从前爱我的人都不爱我了。

我怎么笑?

我根本笑不出来。

算了。

也没什么好不好笑的。。

我要努力开心起来。

找回纯真和那些简单的快乐。

好好珍惜现在。:>


-文-

No comments:

Post a Comment